IPR ja markkinointi 

Asiantuntijana liiketoiminnassa -koulutusohjelman 4. ja viimeinen osio.

Ajankohta

14.3.2018 09.00 – 16.00

Paikka

Radisson Blu Plaza Hotel, Mikonkatu 23, 00100 Helsinki

Hinta

425 euroa (+ alv 24 %). Kannatusyhdistyksen jäsenet voivat käyttää vapaapaikkoja. Opiskelijoille on varattu kolme vapaapaikkaa.

Markkinoinnin avulla yritys saa näkyvyyttä ja tunnettuutta tuotteilleen ja palveluilleen. Onnistunut markkinointikampanja voi tuoda yrityksen kotisivuille tuhansia kävijöitä, Facebook-tykkäyksiä ja ennen kaikkea rahaa. Mutta miten markkinoidaan oikein? Miten markkinointilainsäädäntö vaikuttaa kampanjoiden suunnitteluun? Miten aineettomat oikeudet liittyvät markkinointiin? Mitä aineettomista oikeuksista pitää tietää, jotta tuotteista tai palveluista saadaan luotua brändi, jota markkinoimalla yritys saa parhaan mahdollisen tuoton?

Tästä kaikesta puhutaan IPR University Centerin seminaarissa. Luennoimassa ja keskustelemassa ovat aineettomien oikeuksien ja markkinointilainsäädännön huippuosaajat!

Päivän puheenjohtajana toimii IPR Business Manager Taru Kallio-Nyholm, Berggren

8.30  Ilmoittautuminen ja aamiainen

9.00 Puheenjohtajan johdanto päivään
IPR Business Manager Taru Kallio-Nyholm, Berggren

9.15 Markkinoinnin trendit
toimitusjohtaja Riikka-Maria Lemminki, Mainostajien liitto

10.30 Tauko

10.45 Markkinoinnin sudenkuopat – Älä tee näin
Pääsihteeri, Liiketapalautakunnan ja mainonnan eettisen neuvoston sihteeri Paula Paloranta, Keskuskauppakamari

11.30 Lounas

12.30 Brändit ja tavaramerkit yhteistyössä – IPR strategia yrityksen kilpailuetuna
IPR Business Manger Taru Kallio-Nyholm Berggren

13.30 Digitaalinen markkinointi ja juridiset haasteet
Asianajaja, partner Markus Myhrberg, Lexia

14.30  kahvitauko

14.45 Markkinointilainsäädäntö
Asianajaja Sarita Schröder, Krogerus

15.45 Yhteenveto ja yhteistä keskustelua

Tilaisuus päättyy kello 16.00

Järjestävä organisaatio

IPR University Center yhteistyössä Berggren.

Lisätietoja

Ilmoittautuminen viimeistään 9.3.2018 mennessä. Myöhemmin kuin viikkoa ennen tulleista peruutuksista perimme 50 % seminaarin hinnasta. Kokonaan peruuttamatta jätetystä paikasta veloitamme 100 % seminaarin hinnasta. Peruutusehdot koskevat myös opiskelijoiden vapaapaikkoja.

Share: