Suuri Brändipäivä
IPR University Center on yhteistyökumppanina mukana Keskuskauppakamarin Suuressa Brändipäivässä, joka järjestetään kesäkuussa 2021.
Coca-Cola teki joulupukin asusta punaisen ja Steve Jobs teki omenasta maailman myydyimmän puhelimen. Näiden brändien arvo on miljardeja euroja. Mistä sinun yrityksesi tunnetaan?
Vahva brändi on yrityksen menestyksen ydin. Sen avulla luodaan kilpailuetua ja asema markkinoilla. Brändi auttaa pysymään kuluttajien mielissä. Kaikki menestyvät yritykset Suomessa ja maailmalla investoivat brändiinsä suojauksen ja markkinoinnin avulla.
• Mistä vetovoimainen brändi muodostuu?
• Millä tavalla brändimielikuvaa vahvistetaan ja mitkä ovat tämän hetken kuumimmat trendit brändin luomisessa?
• Miten brändin avulla tehdään tulosta?
Vastauksia saat Keskuskauppakamarin brändejä käsittelevässä tilaisuudessa, jossa alan parhaat asiantuntijat kertovat, miten lisensointi on osa liiketoimintaa ja kuinka brändiä tulee vaalia.
Päivässä kuulet inspiroivia suomalaisia menestystarinoita brändeistä ja saat huikean tietopaketin brändin suojaamisesta, markkinoinnista ja kehittämisestä. Saat myös työkaluja brändin tunnettuuden kasvattamiseen.
Tapahtuma on suunnattu hallitusammattilaisille, yritysjohdolle, markkinoinnin ammattilaisille, konsulteille, mainos-, media- ja viestintätoimistojen edustajille, vaikuttajille ja vaikuttajatoimistojen edustajille, brändijohtajille ja brändivastaaville, managereille, sijoittajille, lakiasiainjohtajille, lakimiehille, asiamiehille ja muille IPR-osaajille sekä muille markkinoinnin parissa toimiville.
Tule kuulemaan inspiroivia bränditarinoita!
Ohjelma
Päivän vetäjänä toimii lakimies Minna Aalto-Setälä Keskuskauppakamarista.
11.30–12.30 Lounas
Tilaisuuden avaus
Miten vaikuttaja auttaa yritystä brändinrakennuksessa?
puhuja vahvistuu
Markkinointi digialustoilla 2020-luvulla
Senior Advisor Tommi Pelkonen, PROOF Advisory
Bränditarina, Vuoden brändi -finalisti
13.40–14.10 Kahvitauko
Rekisteröinnillä rahaksi!
VT Marja-Leena Mansala, Keskuskauppakamarin liiketapalautakunnan puheenjohtaja
Bränditarina, Vuoden brändi -finalisti
Brändeiltä odotetaan nyt kannanottoa ja arvovalintoja
Vastuullisuusjohtaja Hanna Hiekkamies, Valio
Lisensoinnin avulla kansainvälisille markkinoille
Head of Licensing Heikki Laaninen, Ferly
Lisensointi työmaana – Agma
16.00–16.15 Tauko
Bränditarina, Vuoden brändi -finalisti
Brändin jalanjälki
KTT, dosentti Anne Rindell, Hanken
Vuoden brändi -kilpailun voittajan palkitseminen ja kilpailuraadin puheenjohtajan perustelut
_______________
Järjestävä organisaatio
Keskuskauppakamari