Trademark Meets Brand – Tunnettuus, Menestys, Bisnes

IPR University Center tarjoaa syksyllä 2018 ja keväällä 2019 monipuolisen Trademark Meets Brand –koulutusohjelman, jossa käydään läpi koko yrityksen elinkaari tavaramerkkien ja brändien näkökulmasta.

Coca Cola, Microsoft, Apple, Tesla, Audi, Marimekko, Rovio, IBM, Nokia, Fiskars, Valio, H&M, IKEA, Wärtsilä, Adidas, Nike, McDonald’s…

Mikä yhdistää yllämainittuja brändejä? Mikä on heidän menestyksensä salaisuus? Mitä on suuren brändin takana? Brändi on yrityksen aineetonta omaisuutta. Se on mainetta ja kuluttajauskollisuutta. Se on valtava omaisuuserä, kun yrityksen arvoa mitataan. Se on myös yrityksen suurin kilpailuvaltti niin kotimaisessa kuin globaalissa liiketoiminnassa. Maailman suurimpien brändien arvot liikkuvat miljardeissa euroissa.

Maailmanlaajuisen maineen saavuttamiseksi on tehty valtavasti töitä, mutta ennen kaikkea brändin takana on huolellisesti rakennettu ja tarkkaan laadittu suojausstrategia.

Aineettomien oikeuksien hyödyntäminen kasvattaa yrityksesi tuottoa ja tarjoaa kilpailuetua. Tuotteet ja palvelut ovat turvattuja ja tavaramerkkien ja brändin arvo on määritettävissä.

Koulutus on tarkoitettu kaikille, jotka tarvitsevat osaamista tavaramerkkien suojaukseen, brändityön kehittämiseen ja IPR strategian luomiseen. Koulutus sopii myös tavaramerkkien ja brändien kanssa jo työskenteleville, markkinoinnin ammattilaisille, IPR-alan asiantuntijoille sekä teollisoikeusasiamiehen tutkinnon tavaramerkkiosion suorittajille.

Koulutusohjelma koostuu viidestä koulutuspäivästä. Koulutusohjelmaan voi osallistua joko kokonaan, tai yksittäisiin päiviin. Luennoitsijoina toimivat alan kotimaiset sekä ulkomaalaiset huippuasiantuntijat niin asianajotoimistoista, asiamiestoimistoista kuin brändin omistajien puolelta.

Koulutuskokonaisuus on suunniteltu yhteistyössä IPR-talo Berggrenin IPR Business Manager Taru Kallio-Nyholmin kanssa.  Taru Kallio-Nyholm toimii puheenjohtajana kaikissa koulutuksen tilaisuuksissa. Hänellä on vuosien kokemus yritysmaailmasta ja bisnesstrategioiden luomisesta tavaramerkkejä ja brändejä hyödyntäen.

Tervetuloa kouluttautumaan!

Koulutus järjestetään Helsingissä. Koulutuspäivien ohjelma löytyy linkkien takaa ja niitä tullaan päivittämään syksyn 2018 ja kevään 2018 aikana.

IPR TARINAN ALKU
7.11.2018 klo 9.00 – 16.00
Sokos Hotel Presidentti, Eteläinen Rautatiekatu 4, 00100 Helsinki

SYNERGIAA SUOJAUKSESTA
11.12.2018 klo 9.00 – 16.00
Hotelli Helka, Pohjoinen Rautatiekatu 23, Helsinki

TAVARAMERKIT JA BRÄNDIT OSANA BISNESSTRAGTEGIAA
15.1.2019 klo 9.00 – 16.00
Original Sokos Hotel Presidentti, Eteläinen rautatiekatu 4, Helsinki

TAVARMERKKIEN JA BRÄNDIEN KÄYTTÖ MARKKINOINNISSA
5.3.2019 klo 9.00 – 16.00
Original Sokos Hotel Presidentti, Eteläinen rautatiekatu 4, Helsinki

TAVARAMERKKIEN JA BRÄNDIEN ARVON MÄÄRITYS JA KAUPALLISTAMINEN
9.4.2019 klo 9.00 – 16.00
Original Sokos Hotel Presidentti, Eteläinen rautatiekatu 4, Helsinki

___________________

Koko koulutuksen hinta:

2550,00 € + alv 24%
2040,00 € + alv 24% (kannatusyhdistyksen ja MARK Suomen markkinointiliiton jäsenille)

Yksittäiset seminaarit

600,00 € + alv 24%
480,00 € + alv 24% (kannatusyhdistyksen ja MARK Suomen markkinointiliiton jäsenille)

Ilmoittautumiset seminaariin viikkoa ennen seminaarin alkamisaikaa.

OPISKELIJAPAIKAT TÄYNNÄ!

ILMOITTAUDU

Peruutusehdot:

Myöhemmin kuin viikkoa ennen tulleet peruutukset: veloitamme 50 % seminaarin hinnasta

Kokonaan peruuttamatta jääneet paikat veloiteaan kokonaisuudessaan.

_______

        

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn